de sleutels zijn binnen! 05-01-2017

5 januari 2017 - Cairo, Egypte

Vandaag was weer een dag vol geregel. Er moest geld gepind worden om de huur van de appartement voor twee maanden te betalen. Daarna was het tijd om de deal voor het appartement af te ronden. Checken of alles werkt, contract lezen, betalen en uiteindelijk de sleutels in ontvangst nemen. Simone en ik hebben voor de komende twee maanden een verblijf in Egypte op Zamalek. De huisbazin is super! Er waren een paar dingetjes stuk, maar die waren al binnen een paar uur gerepareerd. Onze keuken is ook al goed gevuld met pannen, borden, etc. Het is een van de duurdere appartementen op Zamalek, maar dan heb je ook wat. Op 7 januari trekken we vanuit het NVIC ons nieuwe appartement in.
Het is gelukkig iedereen van de groep gelukt om al een verblijf te vinden op Zamalek. Allemaal dankzij onze makelaar Sanaa!
De avond heb ik helaas ziek in bed moeten doorbrengen, maar terwijl ik dit schrijf gaat het alweer een stuk beter.
Morgen gaan we naar de grote bazaar van Cairo, Khan El-Khalili. Eindelijk tijd om de toerist uit te hangen!

1. Jose:
    5 januari 2017
    Snel opknappen dan maar , kun je genieten als toerist. Veel woonplezier in jullie appartement
  2. C. Hoffs:
    5 januari 2017
    Wat een luxe geniet er van success met winkelen.
  3. Papa:
    5 januari 2017
    Super gedaan meisie, nu lekker de toerist uithangen.
  4. Claudet:
    6 januari 2017
    Ziet er goed uit, nieuwsgierig naar de foto's van jullie appartement! Veel plezier morgen.xxx
  5. Betty van t hoff:
    6 januari 2017
    Ik hoop dat je weer bent opgeknapt,fijn dat het geregeld is met de huisvesting