Een appartement. 04-04-2017

4 januari 2017 - Cairo, Egypte

Vandaag was mijn eerste echte dag in Egypte. Om 10 uur 's ochtends hadden we een afspraak met Sanaa om kamers te zoeken. Echter iedereen had de afspraak om 10 uur, dus tegen de tijd dat Simone en ik een kamer konden bezichtigen was het 15:00. Daarvoor hebben we nog wel een sim-kaart kunnen regelen, dus gelukkig bleven we productief. De eerste kamer die we bekeken viel tegen. Gelukkig had ze om 18:00 ook nog een kamer voor ons om te bezichtigen. En dat is hem geworden! Een appartement met twee slaapkamers en een balkon. Morgen gaan we het papierwerk afhandelen en misschien hebben we daarna de tijd om de toerist uit te hangen. Tot dan!

1. C. Hoffs:
    4 januari 2017
    Je geduld is beloond na een dag zoeken , op naar een nieuwe dag .
  2. Claudet:
    4 januari 2017
    Yeah, blij te lezen dat het voor jullie ook gelukt is en nog met een balkon ook. Veel plezier de komende 2 maanden in jullie huisje! Xxx
  3. Jose:
    4 januari 2017
    Dat is snel geregeld goed gedaan
  4. Jose:
    4 januari 2017
    Dat is snel goed gedaan en veel plezier als toerist
  5. Papa:
    4 januari 2017
    Goed te lezen dat het gelukt is. Voor morgen succes met de papierwinkel en heel veel plezier als toerist.
  6. Lies:
    5 januari 2017
    Top gedaan
  7. Guda:
    5 januari 2017
    Wat leuk Nienke om je zo te kunnen volgen. Lekker op je balkonnetje gezeten? Veel plezier vandaag en al die andere dagen!