Klaarmaken voor Luxor. 27-01

27 januari 2017 - Cairo, Egypte

Ik heb niet heel veel bijzonders gedaan vandaag. Het huiswerk is klaar, het appartement is schoongemaakt en de tas is ingepakt. Nu is het maar tijd om naar bed te gaan want om half 2 vanavond gaat de wekker alweer, om 3 uur staan we voor het NVIC, om 6 uur vliegen we en om 7 uur 's ochtends zijn we in Luxor. Het programma voor Luxor en later Aswan staat echter vol, dus verwacht vanaf morgen weer langere reisverhalen. Tot dan!

1. Claudet:
    27 januari 2017
    Welterusten en heeeel veel plezier. Ik kijk uit naar de mooie verhalen en foto's. Xxx
  2. Papa:
    Lekker dat je huiswerk klaar is, appartement schoon en klaar voor vertrek. Goede en veilige vlucht en heel veel plezier. ben benieuwd naar de komende reisverhalen.
  3. C. Hoffs:
    27 januari 2017
    Dit is het daar voor Ben je hier hoop weer op intresant leeswerk succes.
  4. Cas:
    Truste en goede reis.
  5. Petra:
    Hoi Nienke.
    Ik geniet elke dag van je reisverhaal. Wat zien jullie mooie dingen zeg. Geniet ervan , dan doen wij dat ook.