Dagje NVIC. 26-01

26 januari 2017 - Cairo, Egypte

Vandaag heb ik de hele dag doorgebracht in het NVIC. De ochtend in de bieb om de site presentatie af te maken. Om 14:00 hadden we een voorbereidingsles voor de reis naar Luxor en Aswan. En om 18:00 was er weer een lezing, ditmaal van Suzanne Onstine 'recent work in Theban tomb 16'. Het graf van Panehsy. Erg interessant. Morgen is er weer een vrije dag. Echter het laatste schoonmaakwerk en huiswerk moet worden afgemaakt en de tassen moeten worden ingepakt. Vanavond moeten we om 03:00 voor het NVIC staan en om 06:00 vliegen we dan naar Luxor. Tot dan!

1. Claudet:
    26 januari 2017
    Ik hoop dat het gelukt is om alles op tijd af te krijgen. Inpakken en vroeg naar bed. Prettige reis! Xxx
  2. C. Hoffs:
    26 januari 2017
    Weer een nieuwe fase vliegen en studeren doenhet maar anders.
  3. Jose:
    26 januari 2017
    Heel veel plezier in Luxor ben heel benieuwd wat je daar van vindt, ik was al onder de indruk dus ik kan mij voorstellen dat het voor jullie helemaal indrukwekkend is. Succes met opstaan
  4. Papa:
    26 januari 2017
    Ga lekker genieten, heel veel plezier in..en een hele goeie vlucht naar Luxor.
  5. Lies:
    26 januari 2017
    Veel plezier in Luxor... En zo te lezen heb je t leuk gehad op je en jullie verjaardag samen met de groep.
  6. Ria clerc:
    28 januari 2017