Terug in Cairo. 08-02-2017

8 februari 2017 - Cairo, Egypte

Na een lange reis zijn we weer terug in Cairo. De treinrit was een leuke ervaring, maar ik kan helaas niet zeggen dat ik comfortabel geslapen heb. Er heeft gelukkig geen 'Murder on the Orient Express' plaats gevonden. Om 08:45 kwamen we aan in Cairo en om 09:45 waren Simone en ik weer terug in het appartement. In de ochtend hebben we voor de rest even rustig aan gedaan. Spullen uitpakken, mails checken, etc. Ik was eigenlijk niet van plan om verder iets te doen vandaag, totdat ik hoorde dat er een international Cairo bookfair was. Rond 14:00 gingen Emma, Simone en ik dus boeken kopen. Het was een vrij groot evenement in Cairo met heel veel stands. De meeste stands hadden helaas alleen Arabische boeken. Ik ben uiteindelijk weer thuis gekomen met 7 nieuwe boeken. De aankomende dagen zullen weer wat rustiger zijn. Tijd voor huiswerk. Tot dan!

1. Claudet:
    9 februari 2017
    Hahaha, die had je nog niet. Veel leesplezier en succes met het huiswerk. Xxxx
  2. Claudet:
    9 februari 2017
    Wat een prachtige foto's weer. Xxx
  3. J. Rouw:
    9 februari 2017
    Nienke, als ik kijk Quebbet-el Hawwa en Dier el-Bahadra is het betreden niet zonder risico gezien de corrosie van de gebouwen. Daar tegen als je kijkt naar Kalebsha lijkt het wel een schilderij van Dali. Groeten,Jan