Presentaties. 16-02-2017

16 februari 2017 - Cairo, Egypte

De dag begon in Daik (de Duitsers) waar ik in de ochtend weer aan mijn paper gewerkt heb. 'S middags gaf iedereen een presentatie van 10 minuten over hoe ver je bent met de paper. Na vier uur luisteren naar de anderen mocht ik eindelijk presenteren. Yeah voor Zoomer. Het ging best goed. Mijn paper gaat over de Egyptische mangoest en de otter. De vraag luidt 'Welk dier wordt afgebeeld in de bronzen beeldjes uit de Late en Grieks-Romeinse periode?'. 'S avonds was er nog een lezing in het NVIC. Die hadden we nog niet genoeg voor vandaag. Het ging over de begraafplaatsen gevonden in Amarna en wat deze begraafplaatsen ons kunnen vertellen over het leven van de mensen in de stad Amarna. Het was erg interessant. Morgen is het vrijdag, dus kunnen we weer niet zoveel. Tot dan!

1. Claudet:
    17 februari 2017
    In ieder geval kun je goed luisteren, dat blijkt alweer ;-). Fijn een achternaam met een Z? Alles meepakken zolang je er nog bent. Xxx
  2. Cas:
    17 februari 2017
    Daik=deutschers auch in kaïro?
    Otter is trouwens wel een van mijn favoriete dieren.
  3. Papa:
    17 februari 2017
    Ja, ik had ook altijd de stille hoop dat er een "Zwart" in de klas zat. Helaas is dat nooit gebeurt. Ik voel met je mee :-) xxxxx