Paper. 15-02-2017

15 februari 2017 - Cairo, Egypte

Vandaag werd het weer eens tijd om een dag in de bieb door te brengen. Met zoveel bibliotheken in de buurt blijft het altijd een lastige keuze waar je naar toe zal gaan. Ik heb uiteindelijk besloten het IFAO (de Fransen) te bezoeken. Daar liggen onder andere de meeste boeken en heb je ook een uitgebreide lunch :). Van 10 uur tot half 6 heb ik kunnen werken aan mijn paper. De literatuur waar ik mee moet werken is binnen. Nu nog schrijven. 'S avonds was er nog een lezing bij ARCE (de Amerikanen). De lezing ging over twee recent begonnen opgravingsprojecten van de universiteit van Wenen. De opgravingen vinden plaats in Wadi el-Sheikh en el-Sheikh Fadl. Ze zijn nog maar twee jaar bezig, maar er zijn al veel interessante vondsten gedaan. Morgen wordt het weer een dag in de bied. Tot dan!

1. Claudet:
    15 februari 2017
    Goed dat alle literatuur binnen is. Mooie dat er zoveel is opgegraven en nog veel te ontdekken dus begrijp ik uit je woorden. Succes morgen met het werken aan je paper. Xxx
  2. C. Hoffs:
    15 februari 2017
    Lezen lezen lezen knap hoor .
  3. Jose:
    16 februari 2017
    Ja ook dat hoort erbij maar dat is met al die informatie geen straf denken ik
  4. Lies:
    17 februari 2017