Presentaties 2. 27-02-2017

27 februari 2017 - Cairo, Egypte

Vandaag was de laatste ronde van presentaties in het Egyptian Museum en in het NVIC. We begonnen met de presentaties in het Egyptian Museum waar 5 mensen moesten presenteren (waaronder ik) en daarna trokken we naar het NVIC waar de laatste 3 mensen moesten presenteren. Ik was dus een keer niet als laatste, il-hamdu illah! De presentaties zijn allemaal goed gegaan, die van mij dus ook. Denk ik tenminste. Ik weet nooit zo goed meer wat ik allemaal gezegd heb tijdens presentaties door de zenuwen, maar ik heb positieve feedback gekregen van mensen, dus die vertrouw ik maar. 'S Avonds heb ik nog eenmaal mijn paper doorgelezen en de fouten de ik nog tegen kwam verbeterd. Ik heb de volgorde in twee hoofdstukken wat veranderd en uiteindelijk was ik dan klaar. Morgen hoef ik de paper alleen nog in te leveren. Tot dan!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. C. Hoffs:
    28 februari 2017
    Het Klingt allemaal goed wij hebben er ook vertrouwen in nog even Gr. Oma. Opa. Xxx
  2. Claudet:
    28 februari 2017
    Je mag best vertrouwen hebben in wat mensen zeggen, ik neem aan dat als het niet goed is of niet klopt dat ze het dan ook zeggen. Trots op je hoe je dit allemaal doet.
  3. Eva:
    28 februari 2017
    Het zit erop! Nu heb je lekker even de tijd om echt ontspannen te genieten!