Tot ziens Egypte. 03-03-2017

3 maart 2017 - Schiphol, Nederland

Het is tijd om doei te zeggen tegen Egypte. Om kwart voor 6 vanochtend verlieten Simone en Ik ons appartement. Om kwart over 6 vertrokken we met een busje van het NVIC naar het vliegveld en lieten we het NVIC dus achter ons. Om vijf voor tien ging het vliegtuig de lucht in en verlieten we Egypte. We hadden gelukkig op het vliegveld geen problemen met de koffers of het visum. Om half drie landden wij op Schiphol. Om half vier had ik mijn koffers en liep ik naar buiten waar mijn ouders, opa en oma, mijn oom en verschillende mensen van Leiden stonden te wachten. Ontzettend lief en leuk. Om half vijf was ik bij mijn ouders thuis in Zaandam. Opa en oma en Eva kwamen even koffie drinken. Zo blij om iedereen weer te zien. Nu ga ik een weekje rust houden voordat ik weer naar Leiden vertrek.

Het is nu echt afgelopen. Het was een super ervaring. Af en toe waren er wat mindere momenten maar over het algemeen kan ik terug kijken op een geweldige tijd.

Dit betekent ook het einde van deze blog. Ik wil iedereen bedanken die de moeite heeft genomen hem te lezen. Tot misschien de volgende Egypte blog!

1. Claudet:
    5 maart 2017
    En wij zijn blij dat je weer thuis bent en hebben genoten van je verhalen! Xxx
  2. H. Hos-Homminga:
    5 maart 2017
    Dank je wel voor de mooie verhalen en tot de volgende blog (of in levende lijve)

Groet Hester
  3. Papa:
    5 maart 2017
    Dan de laatste reactie van papa. Ik ben blij dat je weer heelhuids terug bent, met een schat aan ervaring en beleven. Dank je wel voor de blog, wist ik op afstand dat het goed ging. Xxxxxx
  4. Cas:
    5 maart 2017
    Het was heel leuk om je ervaringen te lezen. Nu ff rust en dan weer doooorrrr.
  5. Ria clerc:
    5 maart 2017
    Nou nienke ik heb genoten van je verhalen.
    Een beetje laten reaktie maar we zitten nog steeds in portugal
  6. J. Rouw:
    5 maart 2017
    Bedankt voor op papier mee rijzen door Egypte. Ik wist al dacht ik aardig wat .Maar nu denk ik dat alleen een klein stukje van de schil weet in plaats van een aardig stuk. Ik heb met veel plezier je ervaring gevolgd. En er is een gezegde je bent nooit te oud om te leren. Nogmaals bedankt.
  7. Mariëtte:
    6 maart 2017
    Nienke, dank je wel voor je mooie, interessante verhalen. Ik heb ervan genoten! Geniet nu nog maar even lekker van je rust voordat je weer naar Leiden gaat.
  8. C. Hoffs:
    6 maart 2017
    Het was iedere avond afwachten ja er kwam weer een blog geweldig hoe je het iedere keer je belevennissen op ons over wist te brengen wij hebben er van genoten dank hier voor. Oma Opa.